HLAVNÍ VLASTNOSTI
TRAKCE
Velmi vysoká úroveň trakce
- Velmi velká styčná plocha pro přenos velké hnací síly na povrch.
Pneumatiky Bridgestone VT-TRACTOR mají v porovnání se svými konkurenty až o 26 % větší styčnou plochu bloků než aktuální klíčoví hráči na trhu. - Díky rychlejší práci můžete s pneumatikami VT-TRACTOR obdělat za den o téměř 1 ha větší plochu se stejným technickým vybavením v porovnání s aktuálními klíčovými hráči na trhu*.
- Evolventní konstrukce bloků zvyšuje trakci a omezuje narušování půdy při jejich odvalování.
* Na základě interních testů společnosti Bridgestone uskutečněných v Bernburgu (Sasko-Anhaltsko, Německo) v březnu 2014 s pneumatikami IF 600/70 R30 a IF 710/70 R42 (nahuštěnými na 1,2 a 1,0 baru) a s pneumatikami VF 600/70 R30 a VF 710/70 R42 (nahuštěnými na 1,0 a 0,8 baru) za použití technologie vizualizace tlaku XSENSORTM.
TLAK
Fungují při nižším tlaku, pouhých 0,6 baru
Rozsah tlaku: 0,6 až 1,6 baru
- Profil patky S-LINE nabízí lepší dynamické vlastnosti při nižším tlaku. Zaručuje odolnost za extrémních podmínek: skvělá ohebnost při nižším tlaku minimalizuje utužování půdy a umožňuje přepravu těžkého a neustále se měnícího nákladu.
OCHRANA PŮDY
MAXIMÁLNÍ OCHRANA
- Zkracuje dobu potřebnou pro regeneraci půdy. Pneumatiky Bridgestone VT-TRACTOR mají v porovnání se svými konkurenty až o 26 % větší styčnou plochu bloků než aktuální klíčoví hráči na trhu*.
- Minimalizuje utužování půdy: Díky technologii VF můžete použít nižší tlak nahuštění, který snižuje utužování půdy, a tím poskytuje větší úrodu.
*Na základě interních testů společnosti Bridgestone uskutečněných v Bernburgu (Sasko-Anhaltsko, Německo) v březnu 2014 s pneumatikami IF 600/70 R30 a IF 710/70 R42 (nahuštěnými na 1,2 a 1,0 baru) a s pneumatikami VF 600/70 R30 a VF 710/70 R42 (nahuštěnými na 1,0 a 0,8 baru) za použití technologie vizualizace tlaku XSENSORTM.
NOSNOST
Velmi vysoká nosnost
- Na silnici: Přeprava těžšího nákladu znamená méně přepravních cyklů na silnici. Při stejné rychlosti jízdy a stejném tlaku získáte oproti standardní pneumatice až o 40 % vyšší nosnost.
NIŽŠÍ PROVOZNÍ NÁKLADY
Zvyšuje produktivitu prostřednictvím následujících faktorů
Pneumatiky VT-TRACTOR vám ještě více sníží provozní náklady prostřednictvím následujících faktorů:
- Úspora paliva a vyšší hospodárnost na silnici: Až 36 litrů/50 hektarů*
- Úspora času na poli: S pneumatikami VT-TRACTOR můžete za den obhospodařit o téměř 1 ha větší plochu se stejným strojovým vybavením v porovnání s aktuálními klíčovými hráči na trhu*.
- Úspora času na silnici: Pneumatika dokáže přepravit náklad až o 40 % těžší v porovnání se standardní pneumatikou. Jaké výhody to přináší? Méně přepravních cyklů na silnici, nižší náklady.
*Na základě interních testů společnosti Bridgestone uskutečněných v Bernburgu (Sasko-Anhaltsko, Německo) v březnu 2014 s pneumatikami IF 600/70 R30 a IF 710/70 R42 (nahuštěnými na 1,2 a 1,0 baru) a s pneumatikami VF 600/70 R30 a VF 710/70 R42 (nahuštěnými na 1,0 a 0,8 baru) za použití technologie vizualizace tlaku XSENSORTM.
SAMOČIŠTĚNÍ
Vylepšený dezén běhounu s asymetrickými bloky.
JÍZDNÍ KOMFORT A BEZPEČNOST
Vynikající jízdní vlastnosti na silnici a vyšší úroveň jízdního komfortu:
- Pružná bočnice pohlcuje více nerovností vozovky, a zajišťuje tak ještě plynulejší jízdu.
- Dlouhé, překrývající se bloky: Nový dezén zajišťuje ještě klidnější jízdu.
- Vyztužená kostra unese těžký náklad při nižším tlaku.
OPOTŘEBENÍ
Pozoruhodná odolnost dokonce i v extrémních podmínkách:
- Extrémně robustní kostra s vyztuženou strukturou zvyšuje nosnost a exkluzivní profil patky S-LINE zajišťuje spolehlivé spojení pneumatiky s ráfkem.
- Směs obsahuje složky odolné vůči opotřebení včetně rostlinných olejů, které nahrazují některé minerální oleje vyráběné z ropy.
ODOLNOST VŮČI POŠKOZENÍ
Velmi vysoká odolnost
- Vyztužená konstrukce kostry zvyšuje odolnost
SPOTŘEBA PALIVA
Přispívá ke snížení spotřeby paliva díky mnohem větší styčné ploše, která přenáší hnací sílu na povrch. Úspory paliva až 36 litrů/ 50 hektarů* a větší hospodárnost na silnici*.
*Na základě interních testů společnosti Bridgestone uskutečněných v Bernburgu (Sasko-Anhaltsko, Německo) v březnu 2014 s pneumatikami IF 600/70 R30 a IF 710/70 R42 (nahuštěnými na 1,2 a 1,0 baru) a s pneumatikami VF 600/70 R30 a VF 710/70 R42 (nahuštěnými na 1,0 a 0,8 baru) za použití technologie vizualizace tlaku XSENSORTM.
NÁVRATNOST INVESTICE
Optimální
Varianta NRO umožňuje montáž pneumatiky na užší ráfek, aniž by docházelo k prokluzu pneumatiky na ráfku.
- Bez NRO: je povinné změnit ráfek pro stejný rozměr
- S NRO: při přechodu na lepší technologii můžete zůstat u současného ráfku
STABILITA
Optimální stabilita dokonce i v extrémních podmínkách.
PRODUKTOVÁ ŘADA
KONSTRUKCE
Radiální
TECHNOLOGIE
VF (Very High Flexion)
Varianta pro ráfky NRO
PRODUKTOVÁ ŘADA
28 rozměrů pneumatiky – průměr ráfku: 28 až 42 palců
PRŮMĚR RÁFKU | ROZMĚR | RYCHLOSTNÍ INDEX–INDEX NOSNOSTI |
---|---|---|
28 | VF 480/65 R28 NRO | 148D - 145E |
VF 540/65 R28 NRO | 154D - 151E | |
VF 600/65 R28 NRO | 159D - 156E | |
VF 600/70 R28 NRO | 164D - 160E | |
30 | VF 540/65 R30 NRO | 155D - 152E |
VF 600/70 R30 NRO | 165D - 161E | |
VF 620/75 R30 | 169D - 166E | |
VF 710/55 R30 NRO | 165D - 161E | |
VF 710/60 R30 NRO | 167D - 164E | |
34 | VF 540/65 R34 NRO | 157D - 154E |
VF 600/65 R34 NRO | 163D - 159E | |
VF 600/70 R34 NRO | 167D - 164E | |
VF 650/60 R34 NRO | 165D - 162E | |
VF 650/65 R34 NRO | 167D - 164E | |
VF 710/60 R34 NRO | 169D - 166E | |
38 | VF 600/65 R38 NRO | 164D - 160E |
VF 650/65 R38 NRO | 169D - 166E | |
VF 650/75 R38 NRO | 175D - 172E | |
VF 650/85 R38 | 179D - 176E | |
VF 710/70 R38 | 178D - 175E | |
VF 800/70 R38 | 184D - 181E | |
VF 900/60 R38 NRO | 183D - 180E | |
42 | VF 620/70 R42 | 172D - 169E |
VF 650/65 R42 NRO | 170D - 167E | |
VF 710/70 R42 | 179D - 176E | |
VF 710/75 R42 | 181D - 178E | |
VF 900/50 R42 NRO | 180D - 177E | |
VF 900/60 R42 NRO | 185D - 182E |